Новият гейм хит For Honor променя представите за мултиплеър игра

Виждали сме десетки онлайн екшъни, в които играчите са изправени едни срещу други с огнестрелни оръжия в ръце, но в продължение на доста години феновете на директния сблъсък с хладни оръжия трябваше да се задоволят с независими проекти на малки студия или с ориентирани към соловата игра заглавия, в които дуелите бяха включени като допълнителна функционалност, както е случаят с хитовата Dark Souls сага.

Популярните гейм разработчици от UbiSoft променят това статукво с високобюджетното заглавие For Honor, а гладът на геймърите за подобна игра си пролича още на ниво ранна бета, когато станахме свидетели на рекорден брой играчи онлайн, запленени от идеята да се включат в максимално реалистични онлайн дуели. Заглавието вече е по магазините на единствената специализирана верига за компютърни и видеоигри у нас Pulsar Games. Успешната му формула е базирана на идеята, че For Honor е игра с изключително интуитивно и лесно за усвояване управление, но комплексността й се разгръща с времето, като ще ви трябват десетки часове, за да станете истински майстор.

За какво става дума? Представете си един далечен, суров и жесток свят, изпълнен с величествени планини, прекрасни пейзажи и грандиозни забележителности. Въпреки трудностите, живеещите там се препитават по всеки възможен начин и оцеляват, макар и над тях постоянно да е надвиснала опасността от война. Ала преди хилядолетие апокалипсис почти заличава цялата цивилизация по тези земи. Домовете са унищожени, империи рухват, цели нации са принудени да се разпръснат. И от прахта на разрухата, Рицари, Викинги и Самураи се въздигат отново, за да възродят традициите, да построят отново изгубеното и да достигнат славата на предците си. Това са и трите фракции, на страната на които трябва да застане геймърът в онлайн кампанията, докато в соловия сегмент може да проследи техните истории и възход.

В мултиплеъра имате на разположение дванадесет персонажа – по четири за всяка фракция, които са коренно различни като боен стил, въоръжение, удари и екипировка. От слаби физически, но бързи герои, през тежкотоварните персонажи, които удрят тежко но бавно, до балансирани персонажи, които са по-лесни за разучаване, но пък и по-предвидими като движения за оптитните геймъри, For Honor гарантира, че геймърите ще открият нещо за своя вкус и стил на игра. И въпреки солидното разнообразие, балансът в играта е толкова добре реализиран, че никога няма да попаднат в обречена схватка, само защото са въоръжени с крехко копие и са се изправили срещу огромен, двуръчен меч, който може да ги убие с два удара.

Всеки герой има силни и слаби страни. Ако играещият ги използва правилно и е натрупал необходимия опит, може да бъде победител във всяка битка. И което е още по-забавно – след края на всеки сблъсък, може да избере коя вражеска територия да нападнат войските на фракцията му, както и коя своя да защитават. А това е нещо, което милиони играчи по света правят в реално време и светът на For Honor непрестанно ще се променя. Така например нива, доскоро владени от Самураите, в един момент ще бъдат увенчани със символите на Викингите или Рицарите. И геймърите наистина ще се почувстват като участници във война, където действията им имат значение.

Видео и снимки: http://www.pulsar.bg/for-honor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *