Най-популярният коафьор в България Георги Петков и водещата марка в производството на иновативни уреди за персонална грижа Rowenta, представят уникална електронна книга, предлагаща различен поглед върху винаги актуалните прически с обем, както и облеклото и грима, подходящи за всеки сезон и всеки момент от деня. Проектът е част от националната кампания на Rowentа „Изрази всяко свое Аз с Rowenta Volum’24” и има за цел създаването на своеобразен пътеводител на стилната и модерна жена, видяна през погледа на едни от най-добрите специалисти в бранша, от звездния екип на Георги Петков: гримьорът на 2014 г. Слав Атанасов и художникът, дизайнер и професионален стилист Антония Йорданова.
Книгата може да бъде изтеглена на адрес: http://www.volum24club.rowenta.bg. Изданието акцентира върху многобройните роли, в които всяка дама се превъплъщава в различни моменти от своето ежедневие. Електронната книга обединява атрактивни идеи за винаги актуалните обемни прически, които могат да бъдат постигнати бързо и лесно в домашни условия. Дават се практически съвети как дамите могат да променят визията си според своето настроение, като освен стилни коафюри с обем, визиите са допълнени с подходящ грим и облекло, любезно предоставено от модните партньори на кампанията – United Colors of Benetton, Sisley и Motivi.
Главен герой в книгата е единствената по рода си в България стилизираща преса за обем – Rowenta Volum’24. С нейна помощ дамите могат да постигнат естествен обем от корените до върховете на косата у дома, само с три лесни стъпки и да бъдат уверени, че прическата им ще издържи през целия ден. „Независимо от модните тенденции и промяната на стиловете през годините, обемът в косите винаги остава актуален. Обемната прическа отива на всяка дама и може да бъде подходяща за всеки повод. Именно затова Rowenta Volum’24 е наистина незаменим уред за оформянето на всяка прическа – както на ежедневните, бързи и лесни форми, така и на официалните и стилни фризури. Играта с промяна на визията става много по-лесна и бърза дори и в домашни условия”, споделя Георги Петков.
По повод лансирането на продукта през 2014 г. Rowenta създаде ексклузивния Volum’24 Club, в който вече могат да се включат и новите почитателки на бляскавия обем, закупили иновативния продукт. Клубът ще им даде възможност да получават професионални съвети от най-добрите специалисти в сферата на красотата, да са винаги информирани за актуалните новини от света на модата и грижата за косата.
За кампанията „Изрази всяко свое аз с Rowenta Volum’24” марката е подготвила много изненади за новите членове на клуба. За да станат част от него, дамите, които закупят пресата за обем Rowenta Volum’24 до 17.01.2016 г. от магазините на Технополис, Техномаркет, Зора и Техмарт трябва да регистрират уреда на адрес: www.volum24club.rowenta.bg и могат да участват за атрактивни награди. 4 късметлийки, изтеглени чрез томбола, ще получат възможност за лична консултация и стайлинг съвети от звездния екип на Георги Петков, който грижливо ще подбере перфектната обемна прическа и зашеметяващ грим, както и най-подходящото за тях облекло. Приказната визия на победителките ще бъде увековечена от професионален фотограф.