Управлението на услугите за фирми се осъществява през специализиран бизнес портал, достъпен и от приложението Yettel
Близо година и половина след като Yettel въведе услугата за дигитално подписване на договори за бизнес клиенти, над 40% от документите вече се подписват електронно през платформата eSign by Yettel. Тя позволява на всички настоящи корпоративни клиенти на оператора да потвърждават документи дистанционно, като спестява нуждата от отпечатване, събиране, транспортиране, съхраняване и последващо унищожаване на хартиените копия на документите. Освен, че осигурява повече удобство и гъвкавост за бизнеса, дигиталното решение подпомага и усилията на Yettel да намали въглеродните емисии от транспорт – както за извършване на срещи за физическо подписване, така и за преместването на документите до физически архив.
Стъпката за електронно подписване на документи за бизнес клиенти идва като продължение на въведения през 2022 г. безхартиен процес за сключване на договори и подписване на документи за частни клиенти в магазинната мрежа на Yettel. Благодарение на него, само за една година компанията спести 35 тона хартия.
Системата за дистанционно подписване на договори за корпоративни клиенти е вътрешна разработка на Yettel и е част от цялостната стратегия за дигитална трансформация на телекома. Едно от най-големите удобства за потребителите е, че фирменият профил в бизнес портала може да се достъпва и през смартфон – през мобилното приложение на оператора, което прави управлението му изключително лесно дори в движение. Ако има необходимите администраторски права, клиентът може да премине директно от приложението към бизнес платформата само с един клик, без да въвежда допълнителни данни за достъп, тъй като всички дигитални канали на Yettel са достъпни с една регистрация.
Иновативната бизнес платформа предлага богат набор от функционалности, организирани в отделни модули:
• Покупка на устройства: Възможност за поръчка на телефони и таблети, с опция за доставка до посочен адрес с куриер.
• Справки и потребление: Проследяване на текущото потребление за всички номера в компанията, преглед и изтегляне на електронни фактури, както и подробни справки за проведени разговори.
• Служители: Добавяне на допълнителна информация към всеки служебен номер – име, длъжност, локация, имейл и др. Веднъж въведени, тези данни се използват и в останалите модули на портала.
• Услуги: Онлайн промени по абонаменти, включително смяна на SIM карта, ограничаване или активиране на входящи услуги, промяна на адрес за фактуриране и др.
• SMS кампании: Изпращане на съобщения до избрани списъци с получатели в мрежата на оператора, с възможност за персонализирано съдържание към всеки контакт.
• Ваучери: Използване на фирмения бюджет за създаване на ваучери, с които служителите могат да закупят желано устройство директно от магазин на Yettel.
• Бизнес приложения: Достъп до каталог с дигитални бизнес решения на телекома и възможност за запитвания относно конкретни услуги и оферти.
До края на годината Yettel планира допълнително разширяване на възможностите за управление на услуги в бизнес портала. Част от нововъведенията предвиждат внедряване на функции за дигитална смяна на абонаментни планове, активиране на допълнителни пакети и по-гъвкаво управление на услуги като детайлна разпечатка, роуминг, CLIP, CLIR и други.