post

В новия брой на вестник Uchi.bg ще откриете вълнуващ микс от постижения, инициативи и събития от света на образованието, науката и технологиите. Започваме с вдъхновяващата история на българските ученици, които се представиха блестящо на голям технологичен форум в Германия (стр. 3). След това разказваме как VIVACOM подкрепя развитието на младите таланти в науката с мащабно дарение към Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (стр. 5).

На стр. 7 ви представяме избраните български ученици, които ще представят страната ни на Международната олимпиада по химия. Продължаваме с още успехи – на студентка от Варненския свободен университет, спечелила престижна международна награда за превод (стр. 9).

На стр. 11 можете да прочетете полезни съвети за предпазване в онлайн среда за ученици и учители. Ако търсите възможности за себе си или своите ученици, не пропускайте информацията за конкурса Solve for Tomorrow на стр. 14.

JAR Computers въвеждат в България иновативни „хартиени“ таблети (стр. 20), а един учебник на Брайл прави изучаването на английски език по-достъпно за незрящите у нас (стр. 21). Технологичните новини изобилстват в този брой – от последните разработки и тенденции до любопитни факти. Не пропускайте страниците 22 и 23, за да сте в течение.

И накрая, но не на последно място, ви каним на пътешествие през историята на футбола – от древността до днешните модерни първенства (стр. 24).

Приятно четене!

 

Разгледайте новия брой на Вестник Uchi.bg:

 

Вестник Uchi.bg e първото по рода си издание у нас, изцяло фокусирано върху темите за промените в образованието, самоусъвършенстването, информационните технологии, науката, бъдещето и много други интересни сфери. Изданието е напълно безплатно и достига до множество училища, университети, образователни организации и институции от цялата страна.

Брой 30 на Вестник Uchi.bg можете да изтеглите от ТУК.

Предишният брой е достъпен ТУК.

Можете да се абонирате за безплатния електронен вестник Uchi.bg от ТУК.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *