Мъж продава колата си с визуални ефекти. Сега над 2 млн. души искат да я купят

За повечето от нас продажбата на употребявана кола обикновено включва пускане на реклама в популярен уебсайт или в секцията за обяви на местен вестник. Но когато стигна до продажбата на старата си кола, Юджийн Романовски взе нещата на съвсем ново ниво, като създаде най-зрелищната реклама за своята Suzuki Vitara от 1996 г.

Използвайки уменията си като майстор на визуални ефекти, латвиецът създаде епично 2-минутно видео, показващо всичко, което неговата надеждна кола може (и не може) да направи. От шофиране под вода до реене из космическото пространство и дори с пътуване до света на динозаврите и с участие в „Лудия Макс“: не е изненадващо да научим, че неговият видеоклип е гледан над 2 милиона пъти, откакто наскоро го качи на YouTube.

Вижте сами по-долу. Не забравяйте пуканки!

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *