Машините за персонализирани кенове на Coca-Cola тръгват на обиколка из България

В началото на лятото Coca-Cola направи страхотна изненада на своите фенове, като замени емблематичното лого на марката с най-често срещаните имена и обръщения сред българите на възраст между 13 и 19 години.

Сега компанията ще предостави възможност на всеки потребител да направи свое уникално кенче. Това е възможно благодарение на специални машини, които персонализират кенчета. Така лятото на 2013-та ще стане още по-лично и различно заради неограничените възможности за създаване на единствени по рода си кенчета Coca-Cola, подходящи за споделяне с близки и приятели.

Машините за персонализиране на кенове ще радват феновете на марката в продължение на един месец, през който ще обиколят 21 локации в 7 български града.

Турът започва в петък – 28 юни в три града едновременно – София, Пловдив и Стара Загора.

Пълният списък на локациите и часовете от обиколката на персонализиращите машини можете да видите на интернет портал www.spodelicocacola.bg/Events.

България е една от 30-те европейски държави, в които тази година Coca-Cola стартира своята оригинална лятна кампания „Сподели Coca-Cola”.

Страната ни стана част от уникалната „лична” инициатива, по време на която емблематичното лого на всички кенове и бутилки на Coca-Cola и Coca-Cola Zero е заменено от най-често срещаните имена и обръщения сред българските потребители на възраст между 13 и 19 години.

130-те персонални имена и 75 популярни обръщения бяха избрани след детайлно проучване на имената в България и най-разпространените обръщения сред младите хора в момента.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *