Комисията за защита на потребителите планира през летния туристически сезон да организира виртуални приемни, така че само с натискането на един бутон потребителят да може да подаде оплакване, а екипът на комисията да се отзове до минути на сигнала. Това съобщи председателят на комисията Димитър Маргаритов, цитиран от пресцентъра си.
За да бъдем още по-близо до гражданите, подготвяме едни т.нар. виртуални приемни през летния сезон.
Този път няма да разчитаме на хора, позиционирани в офиси, а по-скоро на павилиончета с директен телефон, чрез който само с натискането на един бутон туристите да могат да се свързват с наши представители и до минути екипът да бъде на място”, каза Маргаритов.
Комисията започва проверки по пазарите за стоки, чието търсене се увеличава с приближаването на предстоящите Великденски празници. Ще се следи произходът на стоката, цената и грамажът. Ще бъдат проверявани и туроператорите, които предлагат екскурзии за празниците.
Комисията следи как търговците на битова техника провеждат промоциите си и по-специално – дали осигуряват достатъчно наличности от стоките, продавани с намаление. Засега не са установени нарушения, но при предишни промоции е имало такива случаи.