post

Кампанията “Дигитални скаути: Знаеш преди да скролваш” получи отличия в четири отделни категории

 

Yettel България се отличи с кампания с най-много награди по време на ежегодните комуникационни награди BAPRA Bright Awards 2022. Насочената към подрастващите кампания “Дигитални скаути: Знаеш преди да скролваш” спечели две злата в категориите “PR иновации” и “Корпоративна социална отговорност”. Среброто бе в категория “Инфлуенсър маркетинг”, а бронзът отличи скаутите в категория “Комуникации към крайния потребител”. Наградите бяха присъдени за креативния подход и отличните резултати в обучението на младежи.

“Програмата “Безопасен интернет” е част от нашите последователни усилия за осигуряването на сигурна и надеждна онлайн среда на нашите деца. Изключително горди сме, че последното издание на играта “Дигитални скаути”, която е интегрална част от нашата стратегия за корпоративна социална отговорност, спечели не само положителната оценка на журито на BAPRA Bright Awards, но и интереса на подрастващите. Тези отличия ни дават увереност, че нашите усилия дават реален резултат, който допринася за нивото на онлайн безопасност у нас”, каза Людмил Каравасилев, директор “Корпоративни комуникации”, Yettel България.

Кампанията, която през миналата година се реализира под новото мото “Знаеш, преди да скролваш” в партньорство с комуникационна агенция d:istinkt, цели да информира и научи децата и младите хора у нас да разпознават и да се справят с опасностите в онлайн пространството. Играта достигна до повече от 40 000 подрастващи и по време на кампанията стана № 1 приложение по брой сваляния в App Store и Google Play, в категория „Образование“.

Специално създаденото от Yettel приложение изгражда дигитални навици у подрастващите чрез поставянето им в интерактивни ситуации, свързани с онлайн безопасността. Иновативното приложение предлага и практични съвети какво да споделяме онлайн и какво не, как да пазим личните си данни, как да разкриваме фалшиви профили и фалшиви новини, както и как да се пазим от онлайн тормоз.

От 2006 г. Yettel традиционно и активно подкрепя инициативите за осигуряване на безопасен интернет, сред които Речник на социалните мрежи и Наръчник за видовете онлайн тормоз. Компанията бе първият телеком в България, който въведе филтър за блокиране на материали в интернет, съдържащи сексуална злоупотреба с деца. През годините Yettel реализира множество кампании, обучения и срещи, с които да повиши информираността на децата, учителите и родителите за опасностите онлайн, както и да им даде инструменти, с които да се справят с тях. Освен обучителни и информационни кампании, Yettel предлага и услугата “Онлайн защита”, която осигурява ефективна защита от вируси и зловреден софтуер, докато потребителите сърфират в мрежата.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *