post

 

Определение за SEO

SEO е изкуството и науката да убеждавате търсачки като Google  да препоръчват вашето съдържание на своите потребители като най-доброто решение на техния проблем.

Ако искате търсачките да предлагат вашето съдържание на предни позиции, трябва да направите веднага следните три неща:

  • Уверете се, че тези търсачки разбират кой сте и какво предлагате.
  • Убедете ги, че вие сте най-надеждният вариант за техните потребители.
  • Направете съдържанието си доставено.

Колко високо в класацията и колко често се появявате, се основава на заслугите; тези двигатели ще покажат резултатите, които считат за най-подходящи за своите потребители.

Защо SEO е важно?

Оптимизацията на търсачките ви носи най-ценния трафик (известен също като органичен трафик), който е „безплатен“ – когато търсачката показва съдържанието ви на потребителите си в органичната част на SERP (страница с резултати от търсачката), вие не плащате за класирането. Когато потребителят кликне върху резултата и посети вашия сайт, вие не плащате на Google за посещение. И това накратко описва за какво се използва SEO.

На същия този SERP често има платени резултати; те се разпознават от иконата „Реклама“ вляво. Когато потребител кликне върху платен резултат и посети сайта, рекламодателят плаща на търсачката за това посещение.

Така че за рекламите плащате да бъдете най-отгоре, отпред и в центъра, а с органични резултати от търсенето („SEO резултати“, ако предпочитате), вие сте отгоре, отпред и в центъра по достойнство и е безплатно. Дигитални агенции като Уебстейшън ООД могат да ви помогнат и да разработят план как вашия бизнес да достигне до челни позиции в Гугъл. Можете да ги откриете в гр.София, бул. Драган Цанков 36, ИНТЕРПРЕД – СТЦ СОФИЯ или да се свържете с тях на  info@webstation.bg.

Относно трафика и SEO

Голямото предимство на SEO трафика е, че ако избраната стратегия за оптимизация на търсачките е ефективна (и ще разгледаме как да направим това по-долу), тогава тя е постоянен източник на безплатен трафик.

Ключови думи

В SEO често се позоваваме на „ключови думи“.

Какво търси вашата аудитория?

За да работите ефективно върху вашата SEO, трябва да разберете какво търсят вашите потенциални клиенти. Намерете фразите, които те използват за търсене, и след това създайте съдържание, което носи ясно, просто и полезно решение на проблема, който потребителят изрази. SEMrush предлага инструмент, който ви позволява да разберете на базата на вашия пазар и вашите конкуренти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *