Над 100 учители от всички краища на България откриха нови, модерни и интерактивни методи за преподаване на чужди езици в клас по време на конференцията „Ден на езиците“. Тя се състоя на 7 юни в Sopharma Event Center, в гр. София и отбеляза началото на стратегическото партньорство на „Клет България“ с Eli Publishing Group – утвърдено издателство, което предлага цялостни учебни системи и помагала за изучаване на чужд език на световния пазар. Събитието предложи богата програма от лекционни панели и практически занимания, които запознаха учителите с креативните материали и интерактивните образователни игри на Eli Publishing Group. С тях децата могат неусетно да развият езиковите си умения, креативността и увереността си и да превърнат изучаването на английски, френски, немски, испански и италиански език в истинско преживяване.
„Ученето трябва да бъде забавно и вълнуващо както за учениците, така и за техните учители. Вярвам, че партньорството ни с Еli Publishing Group е една стъпка напред в тази посока. Благодарение на него и на цветните материали на издателството българските преподаватели могат да преобразят класната стая в място за вдъхновение и личностно развитие, мост между различни култури и пространство, в което езикът не просто се учи, а се изживява истински“ – сподели Владимир Колев, управител на издателство „Клет България“.
По време на образователната конференция присъстващите имаха възможност да се включат в разнообразни лекционни панели, водени от утвърдени специалисти в областта на чуждоезиковото обучение. Сред тях бяха Sushil Penuti и Rüdiger Scherpe – професионалисти с дългогодишен опит, които насърчават прилагането на иновативни и ефективни подходи в класната стая. Те запознаха участниците с учебните материали и интерактивните образователни игри на Eli Publishing – инструменти, които развиват езиковите умения на децата по лесен, забавен и интересен начин и успешно съчетават полезното с приятното. Специално участие в събитието взеха и Vittorio D’Aversa – International Sales Manager и Silvia Petrosillo – Marketing Manager на Eli Publishing, които поздравиха аудиторията и изразиха ентусиазъм относно новото начинание с издателство „Клет България“.
Стратегическото партньорство между двете компании отваря врати към нови и ефективни методи на обучение. То е естествено продължение на основната мисия на „Клет България“ да подкрепя всеки по пътя към знанието и да предоставя полезни, креативни и модерни образователни ресурси, които отговарят на нуждите на съвременното поколение.
Повече информация за иновативните материали може да намерите в електронния магазин на издателството: https://klett.bg/.