Oт Dell съобщиха за своите ключови постижения в областта на корпоративната отговорност, представяйки годишния си доклад за 2014 г. – Fiscal Year 2014 (FY14) Corporate Responsibility Report. Докладът показва първите резултати, свързани с постигането на целите, поставени миналата есен като част от плана на компанията до 2020 г. – 2020 Legacy of Good plan – стратегическа схема за съвместното съществуване на устойчивост и бизнес цели, полезна за околната среда и обществото, а едновременно с това и предпоставка за по-добро качество на услугите.
Планът очертава амбициозната, дългосрочна стратегия на Dell относно решенията на компанията, процесите и хората в нея, същевременно измервайки доколко и как технологиите й са от полза на клиенти и организации, които помагат на света. Стратегията съдържа 21 цели, които Dell трябва да постигне до 2020 г. Основните от тях включват постигане на 80% по-енергийно ефективно портфолио, използване на 100% безвредни за околната среда опаковки и прилагане на технологията и експертните знания на компанията с цел подпомагане на три милиона младежи в общности с неравностойно положение.
„Като частна компания нашият предприемачески дух и дръзките ни дългосрочни цели създават нови, оригинални начини за решаване на проблеми и предизвикване на положителни промени“, казва Триза Томпсън, вицепрезидент на отдел Корпоративна отговорност в Dell. „Гордея се с напредъка, който сме постигнали по отношение на плана 2020 Legacy of Good и последващия от това ефект върху клиентите ни, членовете на екипа ни, общностите по света и цялата планета.“