За осма поредна година GLOBUL осигури пълна годишна стипендия и възможност за професионално развитие на десетима амбициозни студенти.
Младежите бяха посрещнати на официална церемония в централата на компанията и получиха сертификати за участието си в програмата лично от Брад Байблоу, Главен директор „Потребителски маркетинг“ на GLOBUL.
„Бих искал да поздравя тези млади стипендианти за тяхната ангажираност, решителност и постоянство! Те са работили сериозно и са демонстрирали както умения, така и страст, за да стигнат до там, където са сега. Моят съвет към тях е да се възползват максимално от времето, което ще прекарат в GLOBUL, да бъдат смели, любопитни, да задават въпроси и никога да не се страхуват да предлагат нови решения. Ние ценим „свежите” умове и идеи, които ще ни помогнат да се усъвършенстваме по отношение на нашите клиенти”, заяви г-н Байблоу по време на събитието.
Тази година стипендиантите на компанията ще се присъединят към дирекциите „Маркетинг”, „Човешки ресурси и администрация”, „Стратегически финанси”, „Правни отношения”, „Изграждане на мрежата”, „Експлоатация и поддръжка на мрежата”, „Управление на качеството и планиране на мрежовите услуги”, „Радио и пренос” и „Комутация и услуги”.
Участниците в програмата ще получават месечна стипендия до придобиване на бакалавърска степен и ще имат възможност да натрупат ценен практически опит като се включат в различни проекти под ръководството на персонален наставник. Освен това те ще участват в лятната стажантска програма на GLOBUL, в рамките на която ще преминат през специални обучения и ще усвоят още знания и умения за работа в реална бизнес среда.
Стипендиантската програма на GLOBUL стартира през 2005 г. и постепенно разширява обхвата си, като включва нови области и специалности. Целта й е да подпомогне студенти с отлични академични резултати и желание за ранен професионален старт. Освен нея, ежегодно компанията провежда и своята стажантската програма. До момента в двете инициативи са участвали над 400 студенти, а голяма част от тях са се присъединили към екипа на компанията.