Вече над 2 милиона абонати ползват мобилни гласови услуги с абонамент в мрежата на Vivacom

Частните и бизнес клиенти на Vivacom, които ползват мобилни гласови услуги чрез абонамент, вече са над 2 милиона.

Резултатите идват само 8 месеца, след като компанията пусна изцяло новото си портфолио от Unlimited тарифни планове за пълна свобода в общуването. Vivacom направи революция на пазара на телекомуникационни услуги, като абонатите получиха неограничени разговори, неограничени мегабайти и неограничени SMS-и във всички ценови сегменти. С новите Unlimited тарифи в комбинация с най-голямата 5G мрежа в страната, потребителите се радват на любимото HD видеосъдържание, перфектен стрийминг, сърфиране в социални мрежи и сайтове без забавяне, както и сваляне на файлове с висока скорост. Като част от новото портфолио Unlimited 100, на цени от 32.99 лева с ДДС, се наложи като планът, който се радва на най-голям интерес от страна на клиентите на Vivacom, защото предлага всичко необходимо на едно място за максимално добро и цялостно изживяване.

Vivacom направи значителни инвестиции през последните две години и осигури достъп до мрежата си от пето поколение на близо 82% от населението в страната. Това означава, че доброто и стабилно покритие, със супер бърз интернет за работа и забавление, постоянно качествена връзка с минимално забавяне при пренос на данни, вече са достъпни до 5,3 милиона души в България. Отскоро всички тези предимства са достъпни за потребителите и чрез най-новата услугата на Vivacom – 5G Home Internet – бърз, сигурен и надежден интернет за дома, в комбинация с иновативната ТВ услуга EON.

Принос към съществено увеличения брой абонати има и водещата позиция на Vivacom сред трите мобилни оператора по брой пренесени мобилни номера. През последната година най-много клиенти на мобилни услуги са избрали да прехвърлят мобилните си номера към мрежата на Vivacom.

„Впечатляващите резултати, които постигнахме за по-малко от година при абонатите на мобилни услуги – и при частните, и бизнес клиентите – доказват, че единственият път към растежа в телеком сектора са инвестициите в иновации. Това е нашият стратегически приоритет. Ще продължим да развиваме мрежата си и да предлагаме най-атрактивните планове за нашите клиенти, за да могат да общуват свободно навсякъде, по всяко време и без ограничения, на най-добрата цена, независимо къде се намират“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *