Веригата за професионална техника Киров АД стартира внедряването на нова ERP (Enterprise Resource Planning) система, която ще обхване цялата оперативна дейност на компанията.
Новата система е EnterpriseOne на българската компания за разработка на бизнес софтуер ERP.BG.
Решението ще гарантира подобряване на координацията между отделите, консолидацията на данните и ще позволи информацията да се актуализира в реално време.
„Търсихме сигурна и същевременно удобна за работа система, която ще повиши ефективността на екипа ни и ще направи още по-бързо и качествено обслужването на нашите клиенти. В добавка възможностите за достъп до фирмената информация през мобилни устройства ще улесни работата на търговските ни служители, а вграденият в EnterpriseOne CRM модул ще ни позволи да организираме по-лесно различни маркетингови кампании, да определяме отстъпки и да създаваме промоции“ – заявиха от Киров АД.
EnterpriseOne ще обхване дейностите на всички търговски екипи и 13-те магазина на Киров в цялата страна.
Възможността за достъп до системата през мобилни устройства, както и модулът за обединени комуникации ще предоставят на търговците гъвкавост и мобилност, без това да ограничава функционалността на ERP решението. Те ще могат да представят продукти и да създават оферти, още докато са при клиентите и ще имат достъп в реално време до цялата свързана информация. Освен това извършването на продажба ще се отразява автоматично на останалите свързани процеси в компанията.
Вграденият в ERP системата Продуктов конфигуратор ще позволи лесното конфигуриране на поръчките и ще улесни комуникацията с доставчиците, сервиза и останалите участници в бизнес процесите. С помощта на Продуктовия конфигуратор екипите на предприятията ще могат лесно да създават и устойностяват нови продукти и категории, отговаряйки на пазарните промени за броени дни. Лесно могат да бъдат конфигурирани нови продуктови модели, според специфичните клиентски изисквания, а търговските екипи могат бързо да изготвят сложни оферти и да изпълняват поръчки със 100% точност. Конфигурирането на параметрите на изделията става без никакво усилие, а към тях могат да се добавят също различни графични схеми, статистика и история.
Специализираният модул „Сервиз“ на EnterpriseOne пък ще следи натоварването на сервизните центрове в страната. Системата дава възможност за приемане на нови заявки в движение, както и предварително офериране на ремонтните дейности. Сервизните екипи ще могат да отчитат извършените ремонтни дейности в реално време, а при необходимост задачите лесно ще могат да се прехвърлят между екипите. По този начин служителите на Киров ще могат да получават моментална информация за статуса на всяка ремонтна дейност.
Сред останалите предимства на новата ERP система са многобройните възможности за управление на промоции и акции, както и на цени и отстъпки за клиенти и дилъри.
В добавка мощният CRM модул на EnterpriseOne ще повиши значително качеството на обслужване на клиентите и ще позволи на търговците да достъпват фирмената информация през таблети, смартфони и други мобилни устройства.
Новата система ще позволи и изграждането на съвременен електронен магазин, който ще работи както с крайни клиенти, така и с дилърите на Киров.
Дистрибуцията също ще бъде улеснена, управлението на складовете ще се автоматизира и ще бъдат създадени нови, по-гъвкави условия за ценообразуване и отстъпки – според количество, промоции за период, промоционални комплекти, бонусни артикули и т.н.
Интегрираната в EnterpriseOne Business Intelligence система ще предостави на мениджърите и ръководителите на екипи актуална картина на бизнеса, помагайки в процеса на взимане на решения.