post

 

Evalato, българският софтуер за организиране на награди и конкурси, вече предлага и платформа от ново поколение за организиране на виртуални събития. Сред клиентите на Evalato са организации като ООН, WWF, Ройтерс, Zeiss, Червения кръст, Vodafone и още хиляди потребители от целия свят. 

 

“Това, че български софтуер има такъв успех на международния пазар показва, че когато искаш и можеш, държавата не е спирачка и границите не са фактор. Над 60% от клиентите ни са от САЩ и Великобритания. Нашата тайна е проста: безкомпромисно качество и постоянно развитие на продукта на база нуждите на клиентите ни. Собственият ни богат опит като организатори на събития и конкурси също е един от важните фактори за успех – затова и създаваме иновативни, практични и предпочитани решения”, споделя Ованес Ованесян, съосновател на Еvalato.

 

За разлика от повечето познати решения на пазара за организиране на виртуални събития, които са подходящи най-вече за уебинари и конферентен тип събития, това на Evalato е разработено специално за изложения, кариерни екпота, b2b нетуъркинг събития, бранд активации и други събития, където се търси целенасочена и ефективна връзка между участниците. Платформата поддържа български език и българска валута, както и още 40+ езика и 160+ валути от цял свят.

 

“Решихме да създадем Evalato Events, подтикнати от нуждата за ефективно и интуитивно решение за виртуални събития, които изискват целенасочени и ползотворни 1:1 срещи между участниците. Затова и създадохме решение, което да се отличава от конкурентите с лесна и бърза регистрация, мачмейкинг технология от ново поколение и несравнимо потребителско изживяване”, коментира Ованес Ованесян, съосновател на Еvalato.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *