Банка ДСК представя DSK Mobile – ново мобилно приложение, което променя начина, по който клиентите на банката управляват финансите си. Новото мобилно банкиране е създадено да отговори на нуждите на съвременните потребители чрез бързина, удобство и сигурност.
Вече налично за сваляне, приложението DSK Mobile предлага на потребителите възможност да станат клиенти и открият сметка изцяло онлайн за няколко минути, както и да получат кредит за 5 минути – характеристики, които отговарят на бързия и динамичен начин на живот на съвременните хора.
Приложението осигурява възможност за пълен контрол над лични сметки, плащания, кредити в реално време, навсякъде и по всяко време. С него клиентите пазаруват лесно, като имат възможност да добавят картата си в дигиталния портфейл преди да получат пластиката си.
Допълнително, потребителите могат да виждат картови детайли, за да пазаруват онлайн и да одобряват плащанията си само с пръстов отпечатък, Face ID или ПИН.
DSK Mobile е нова технологична платформа, разработена и изградена с вътрешен ресурс от екипите на Банка ДСК. Чрез инвестиции в собствени ресурси, наемане и развитие на висококвалифицирани ИТ професионалисти, банката гарантира устойчивото развитие и гъвкавостта на приложението в бъдеще.
До края на годината платформата ще бъде надградена с още предпочитани функционалности, като възможност за проверка на ПИН код на карта, издаване и управление на виртуални карти, „джобове за спестяване“ с възможност за създаване на персонални цели и други.
Новото мобилно банкиране DSK Mobile е част от стратегическата трансформация на банкатa, която обхваща нейната идентичност – от посланията и визията до дигиталните продукти.
„Мобилното банкиране е израз на новата ни идентичност „Тук и сега“ – то е бързо, интуитивно и сигурно. Клиентите получават решенията, които им трябват точно когато им трябват,“ заявява Славейко Славейков, изпълнителен директор и ръководител на направление “Банкиране на дребно“ в Банка ДСК. „Новото приложение предлагаме от миналата година на най-нетърпеливите ни дигитално активни клиенти и до момента над 75 000 потребители го използват активно. Вярваме, че то ще продължи да бъде предпочитано от нашите клиенти, тъй като нашият екип създаде DSK Mobile с ясната цел да предостави пълен набор от финансови услуги на една ръка разстояние – директно в телефона, с възможност за регистрация и достъп до кредитни решения за няколко минути. Това е нов стандарт на банково обслужване, който поставя хората и техните нужди на първо място“.
Всеки клиент на банката вече може да започне да го използва. Приложението DSK Mobile е достъпно безплатно за iOS и Android.