Услугата А1 Smart e-shop дава възможност на малки, средни и големи компании да продават продуктите си онлайн
С новата услуга А1 Smart e-shop бизнес клиентите на А1 могат бързо и лесно да стартират свой онлайн магазин. Пазаруването по интернет вече е все по-предпочитано от българските потребители и много компании търсят начини да предлагат своите продукти и услуги онлайн. Извънредната епидемична ситуация допълнително допринесе за повишаване на това търсене, тъй като онлайн шопингът освен по-лесен и удобен, е и по-безопасен.
С А1 Smart e-shop клиентите на А1 получават изграден онлайн магазин за техните продукти, който е със собствен домейн и модерен дизайн, a създаването му е на базата на доказана онлайн платформа. Изработката на електронния магазин се извършва от екип на А1, а представител на клиента получава необходимото обучение, за да работи с него. Чрез онлайн платформа мениджърите или служителите могат сами да управляват магазина, като добавят и премахват продукти и категории, обработват поръчки и ги изпращат.
С А1 Smart e-shop бизнес клиентите могат изцяло да се възползват от електронната търговия, без да се налага да правят първоначална инвестиция за изграждането на своя онлайн магазин. Те могат да добавят в него неограничен брой продукти и категории, които се визуализират веднага и са достъпни за закупуване. Дизайнът на магазина е направен така, че потребителите да се ориентират и пазаруват лесно, има опции за търсене и филтриране на продукти, а самата поръчка става с няколко клика.
Чрез възможността да предлагат своите продукти с професионално изработен онлайн магазин, бизнес клиентите на А1 могат да получават поръчки по всяко време на денонощието и да достигат до по-голям брой потребители в цялата страна. Допълнителни предимства на решението са възможността за интеграция с куриерски фирми за лесно създаване на товарителници и изпращане на поръчките, както и адаптивната версия за мобилни устройства. С услугата А1 Smart e-shop клиентите могат да реализират значителни икономии от наем и поддръжка на търговски площи и да оптимизират разходите си за персонал.