post

На специална среща с медиите днес бе представено уникалното аналитично решение в сферата на е-здравеопазването и анализа на големи масиви от данни. То е базирано на SAP Healthcare Platform и разработено като съвместна инвестиция на Sqilline, SAP и УСБАЛО (Университетска специализирана болница за активно лечение по онкология, гр. София).

Решението ползва бизнес услуги в SAP платформата за събиране, обобщаване, съхраняване, анализ и използване на данни. При разработката Sqilline участват със своето ноу-хау и експертиза, SAP – с платформени специалисти и технология, а УСБАЛО – с необходимите данни. Това е пионерски проект за Европа и е истински успех за българската компания, който вече предизвика сериозен интерес за продуктизация в чужбина преди 2 седмици (на ConhIT) и има заявен интерес от немски болници за внедряването му.

На срещата беше показана и SAP Cloud – интерактивна инсталация, помещавана в Sofia Event Center, която сравнява различни индекси от публични и обществени данни и сравнява тяхната промяна в корелация.

На събитието Румяна Тренчева, изпълнителен директор на SAP България, представи постигнатите резултати и фокусните направления в бизнеса на компанията на местния пазар.

В началото на годината SAP откри своя нов офис в сградата на Walltopia в София Тех Парк и увеличи броя на служителите си до над 700, което показва ръста на компанията във всички направления на организацията и бизнеса в България. В основата на стратегията на компанията е платформеният бизнес с ключовите направления SAP HANA и SAP S/4HANA, системи за анализ на данните и управление на бизнеса, на място или в облака. SAP платформата е с вградени бизнес услуги, гарантиращи компаниите да са подготвени за съществуващите и предстоящите регулации IFRS9, IFRS15, GDPR, които задължават бизнесите и компаниите да преосмислят начина си на работа.

Глобалните резултати за първото тримесечие на 2017 г. са много над пазарните очаквания – с 49% са нарастнали пазарните продажби на облачни услуги, а 13% е цялостният ръст от софтуер и софтуерни услуги. Компанията е увеличила новите си клиенти в България и чужбина и глобално те вече са 350,000 – с  50,000 повече в рамките на една година, в голяма степен благодарение на новите облачни абонаменти. Разнородността на бизнеса също става все по-голяма и SAP има 400 нови S/4HANA клиента глобално. Локалните тенденции на търсене са аналогични.

„Всички ERP проекти са S/4HANA инсталации – това е и глобална и локална тенденция.  Всички наши проекти в България от началото на годината са такива. По отношение на облачните услуги, с радост мога да заявя, че българският пазар търси SAP Cloud Рlatform. И това е резултат от факта, че глобалните иновации стават много бързо налични и достъпни на локалния пазар. Заедно с нашите клиенти активно разработваме продукти върху платформата и вече имаме готови проекти и референции. Това е изключително положителен знак за готовността на клиентите и партньорите – цялата ни екосистема, и пазара у нас.“, сподели г-жа Тренчева.

Румяна Тренчева потвърди стратегията на SAP да търси и приобщава предприемачи и нови бизнес идеи за разработка върху платформата си. Освен глобалната програма SAP Startup Focus, на локално ниво тази година SAP стартира инициативата Start Apps for Your Business, която свързва предприемачи и установени бизнеси за ко-иновиране и разработки върху SAP Cloud Platform.

Линк за видео на проекта: https://mdocs.sap.com/mcm/public/v1/open?shr=d0X4jl4VLL_jx-CeOwxakXGjso_Rj1Uubi7TQRPVVUc

онкология

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *