post

Време е съществуващият работен модел между рекламна агенция и мобилен оператор да бъде трансформиран и изведен на ново ниво, за да отговори адекватно на променящите се очаквания на хората. Това убеждение е в основата на стартиращото партньорство между Saatchi & Saatchi и Мтел.

Амбицията на двете компании е да работят в тясно сътрудничество, създавайки партньорство от нов вид и предизвиквайки утвърдените представи за ролята на рекламата и рекламните агенции. Крайната цел е предефиниране на връзката между Мтел и хората, както и на ролята на комуникацията и възможността да създава добавена стойност за тях.

За тази цел Saatchi & Saatchi, част от най-голямата комуникационна група в България – Publicis One, създава специализиран екип от български и международни професионалисти, воден от англичанина Бари Бранд, който има над 25 години опит в рекламната индустрия и развитието на брандове от Великобритания до Обединените Арабски Емирства.

 „Ролята на Saatchi е не просто да създава реклами: ние даваме на клиентите си работещи творчески решения на реални бизнес проблеми. Ето защо сме изключително развълнувани от възможностите, които партньорството ни с Мтел предлага. В днешния свят на тотална свързаност и бързо развиващи се технологии, комуникацията на бранд като Мтел не може и не трябва просто да говори на хората. Тя трябва да е част от преживяването, начало на диалог между страните, реална добавена стойност в живота на хората.”, коментира Георги Гавазов, управител на Saatchi & Saatchi.

„За нас ролята на творческата агенция не е на обслужваща и това е една от причините ние да преценим, че ни трябва бизнес партньор с разбиране за потребителя и много идеи, който да ни помага не само в чисто творческото “преразказване” на нашите продуктови оферти и проекти, но и в целия бизнес процес“, коментира Петя Стоянова, директор „Маркетинг комуникации“ в Мтел.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *