post

Новото мото на бранда Plug into Paysafe“ утвърждава компанията като предпочитанa платформа за цялостни разплащателни решения

Paysafe, водещият глобален доставчик на разплащателни решения, представи новото си глобално мото – Plug into Paysafe“, заедно с новите си лого и корпоративна идентичност.

Новият бранд на Paysafe беше показан за първи път на две спортни събития, проведени наскоро – на американското автомобилно състезание „500-те мили на Индианаполис“ (Indy500) и на ръгби мача на „Барберианс“ (Barbarians) – Англия в Лондон.

Новото ни лого включва двоеточието като символ на това, че предлагаме връзка с неограничен избор от модерни решения и възможности. Новата ни идентичност представя и множеството елементи от портфолиото на Paysafe, които могат да  бъдат организирани по различни начини. Така се създават най-подходящите и персонализирани разплащателни решения, каза Оскар Нибоер, главен директор „Маркетинг“ в Paysafe Group.

Мотото Plug into Paysafe подчертава как един търговец може да се „включи“ към платформата на Paysafe, която покрива всеки аспект на разплащанията. Paysafe продължава да разширява своя бизнес – придобиването на iPayment затвърди позицията на фирмата като един от 5-те водещи небанкови процесора на платежни транзакции в САЩ и като предпочитан партньор за бързо развиващия се сектор на малките и средните предприятия.

„През годините компанията се разви във водещ глобален доставчик на разплащателни решения. Българската фирма се разрасна в съответствие с този глобален растеж, като ключовото за 2018 г. е да продължим увеличението на екипа ни, най-вече по софтуерно разработване на продуктите ни за дигитално разплащане. Мисля, че новата ни идентичност ще допринесе за затвърждаване на имиджа ни на водеща глобална компания в областта на онлайн разплащанията, както и на работодател, който предоставя уникални възможности за работа с дигитални платежни продукти, използвани на практика в цял свят“, каза Мирослав Божилов, генерален директор на Paysafe България.

Позиционирането на новия бранд съвпадна и с глобалното представяне на новата онлайн услуга на Paysafe за кешово разплащане, Paysafecash. Тя на практика дава възможност на потребителите да плащат в брой, когато пазаруват онлайн, вместо да въвеждат банковите си данни или тези от кредитната си карта. Paysafecash е първият онлайн кешов метод, чрез който може да се зареди дигитален портфейл, включително тези на Paysafe – Skrill и NETELLER.

Решението на Paysafe за разплащателни услуги чрез вноски или след получаването на фактура, Payolution, също беше ребрандирано на Paysafe: Pay Later.

2 thoughts on “Paysafe обяви новата си корпоративна идентичност

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *