post

Интерактивно огледало, което дава съвети за избора на дрехи, прави портрети на купувачите и създава уникални предложения при пазаруване разработи Microsoft за веригата магазини H&M. Проектът е реализиран чрез използване на алгоритми за разпознаване на говор и лица, които са базирани в облака Microsoft Azure. Огледалото е монтирано на втория етаж на флагманския магазин на H&M на Таймс Скуеър в Ню Йорк.

Когато посетител попадне в полезрението на камерата, огледалото го поздравява и му предлага да му направи снимка или да му даде съвети за избор на стил. В първия случай огледалото прави няколко снимки, стилизирани като корица на модно списание. Купувачът решава коя визия да избере и сканира QR-код, за да получи снимката на своето устройство, а след това да го сподели в социалните мрежи. Ако посетителят попита „умното“ огледало за съвет относно избор на стил, огледалото ще се опита да избере най-подходящия модел дрехи и са генерира код за отстъпка или специална оферта.

„Това интерактивно огледало служи като пример за едно от потенциално новите приложения за виртуални гласови асистенти, вдъхновяващо търсенето на нови творчески начини за взаимодействие с клиента“, коментира Линда Пимесхофер, директор „Бизнес развитие“ в Microsoft.

По-рано Microsoft съобщи, че технологията на компанията за разпознаване на реч е достигнала ново ниво на точност, сравнима с тази на човека.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *