post

HP представи ново портфолио от предложения за „Устройство като услуга“ (DaaS) за клиенти и партньори, в това число нови възможности за прогнозен анализ, налични като услуга, която да отговаря на по-широк кръг потребителски нужди, както и подобрени опции за опростена ИТ поддръжка с HP Tech Café Market.

“Разширяването на нашето портфолио с предложения за услуги отразява дългосрочния ангажимент на HP да отговори на променящите се нужди на компаниите”, каза Гай Колет, ръководител Персонални системни услуги, Европа, Близкия изток и Африка, HP Inc. “Допълнителните услуги предоставят интелигентни и опростени решения, насочени към компаниите и техните служители, и в същото време отключват нови възможности за развитие на нашите потребители, нашите дистрибутори и нашия бизнес.”

Разрастването на HP DaaS предложенията за корпоративните ИТ отдели търси нови начини за по-ефективно и достъпно управление както на HP устройствата, така и на тези на други производители. HP постигна стабилен растеж в бизнеса си с услуги, благодарение на това, че HP DaaS вече предлага от близо 100 дистрибутори по целия свят.

Анализи, нови идеи и унифицирано управление на крайни устройства

Според IDC2, 63% от корпоративните ИТ мениджъри споделят, че управлението на устройствата поглъща твърде много време и ресурси и те биха предпочели да се съсредоточат върху други ИТ проекти като мобилност, бизнес приложения и инициативи за повишаване на сигурността. За да освободи част от техния ресурс, HP разширява своите хардуерни анализи в реално време и възможности за проактивно управление на устройствата. Тази услуга на HP позволява на клиентите да анализират производителността на устройствата, да откриват потенциални проблеми предварително и проактивно да предприемат коригиращи действия. Уникалните възможности за анализ на данни от HP DaaS вече са достъпни за устройства с Windows, Android, iOS и macOS, създавайки решения, достъпни за няколко операционни системи, за да повиши ИТ ефективността и да подобри преживяването за служителите.

Приспособими решения и максимална гъвкавост

Споразуменията за HP DaaS могат също да бъдат приспособени да отговарят на уникалните потребности на клиентите, като лесно се добавят специфични услуги, съобразно жизнения цикъл на устройствата. Компанията представи и HP Tech Café Market Enhanced – решение за покупка и съхранение, което осигурява незабавен достъп до аксесоари и 24/7 възможности за обмен или ремонт на устройства. В допълнение към решенията за покупки и съхранение, НР ще управлява и процесите, обвързани с поръчки, снабдяване и отчитане за клиентите. Решението подкрепя нуждите от все по-нарастващия брой на мобилни служители и значително опростява живота на ИТ отделите.

За повече информация относно HP DaaS, моля, посетете www.hp.com/go/DaaS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *