post

Facebook разширява своите видео предложения с нова видео услуга – „Watch”. Първоначално тя ще бъде достъпна за ограничена група от потребители в САЩ през мобилното приложение на Facebook, уебсайта и телевизионни приложения.

„Watch” ще предлага няколко десетки предавания, разделени на различни категории като , като спорт, риалити програми, документални поредици и др. Тя ще позволи на потребителите да си чатят и да се свързват с хора по време на епизодите, както и да се присъединяват към групи с хора, които харесват същите предавания.

Потребителите няма да плащат, за съдържание, като финансирането ще идва от реклами, като Facebook ще задържа 45% от приходите. Компанията планира да разширява услугата постепенно и  да започне експанзия и на международния пазар.

Най-голямата социална мрежа в света добави видео таб миналата година и от месеци подсказва, че иска да се превърне в източник на оригинално съдържание, а не просто на съдържание, дело на потребителите.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *