post

Ericsson представи своето глобално портфолио от услуги за намиране на TV и VOD съдържание, включващо богати метаданни, изображения, real-time triggering, анализи, 360-градусово търсене и персонализация. Услугата ще бъде пусната на пазарите в САЩ, Канада и Австралия, в допълнение към Европа. На Стария континент компанията вече е най-големият доставчик на услуги за намиране на съдържание. Всички услуги се доставят през API на Ericsson в реално време, който дава глобални данни през един интерфейс.

Портфолиото за намиране на съдържание на Ericsson вече съдържа над 10 милиона филмови заглавия и програми на повече от 35 езика. Екипът от 300 редактори-специалисти на компанията създава и доставя богати метаданни заедно с изображения от огромна банка от 1.7 милиона снимки до над 12,000 TV и VOD канала. Всяка седмица над 200 милиона потребители взаимодействат с метаданните на Ericsson.

Ericsson започна и иновативно изследване в областта на персонализацията на съдържание. Програмата цели по-доброто разбиране на начините, по които публиката възприема препоръчаното съдържание в днешно време и чрез поредица от новаторски експерименти търси решенията за най-добро обслужване на нуждите на зрителите, разпространителите и ТВ платформите. Изследването се провежда от експерти в сферите на системите за препоръчване на съдържание и взаимодействието човек-компютър в развойните центрове на Ericsson в Силиконовата долина и Европа. Резултатите, които ще бъдат обявени по-късно през тази година, ще станат неразделна част от развитието на портфолиото от услуги за откриване на съдържание на Ericsson.

Торстън Сауер, директор Разпространителски и медийни услуги в Ericsson, казва: “85% от потребителите ни споделят, че не могат да открият нищо за гледане на седмична база. Това ясно показва, че ние като индустрия все още не сме предоставили адекватно и ефективно решение за това.“

Вярваме, че ако обединим възможностите и лидерската позиция на пазара в Европа на Ericsson с опита на FYI Television в САЩ (по-рано тази година, Ericsson финализира придобиването на базирания в САЩ глобален доставчик на ТВ метаданни и забавно визуално съдържание – FYI Television), ние можем да предложим на клиентите си високо ефективни, иновативни и персонализирани решения за намиране на съдържание, отговарящи на нарастващите нужди на зрителите в цял свят. Днес, когато потребителят иска да достъпи телевизия навсякъде и по всяко време, ролята на услугите за откриване на съдържание става по-важна от всякога. Независимо дали зрителите гледат на живо или по заявка, вкъщи или в движение, ние ще гарантираме, че те ще могат да откриват съдържанието, което желаят, където и когато поискат.”

Всеки ден хора от всички континенти гледат телевизионни програми, които са подготвени, управлявани и разпространявани от над 2,500 служители на Ericsson, базирани в Европа, Близкия изток, Азия и САЩ. Всяка година Ericsson Broadcast and Media Services разпространяват над 2.7 милиона часа програмно съдържание на повече от 90 езика за над 500 телевизионни канала по целия свят. Наред с това, всяка година ние слагаме надписи на над 230,000 часа визуално съдържание, повече от 100,000 от които са на живо.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *