post

eMAG.bg ще регистрира българско дружество през 2018 г. Новината бе съобщена по време на официалното откриване на новия офис на компанията в София. Партньори и представители на световните марки за потребителска електроника в България бяха част от събитието, на което мениджмънтът на онлайн ритейла разказа за потенциала на пазара в региона и стратегическата посока на развитие за бранда, част от Naspers group.

eMAG през 2018 г.
Плановете за следващата година включват откриване на шоурум на онлайн ритейла. За марката това е естествено продължение на развитието в страната ни, тъй като практиката е вече установена на други пазари, на които eMAG присъства. Освен дисплей на последните технологични иновации, шоурумите са и място за тест и получаване на поръчаните онлайн артикули.
eMAG.bg вече има изградени отношения с местните доставчици и представители на международните марки, за това и логичното развитие е локалното закупуване и зареждане със стока.
Съкращаване на времето за доставка също е приоритет на компанията. На някои пазари eMAG предлага дори доставка на поръчан продукт в рамките на 2 часа, която е много популярна сред потребителите и ще бъде тествана възможността за имплементиране и в България.

Бизнес за бизнеса
Очакванията са Marketplace платформата да надмине 2000 доставчика до края на годината. Освен че офертите на българските доставчици достигат при търсене до потребителя наравно с предложенията на eMAG, местните компании ще имат възможност да продават и на чужди пазари, на които е представена платформата.
Iuilian Stanciu
„Потенциалът за развитие на eMAG в България е голям. eMAG достига до 4 процента от ежедневния онлайн трафик в страната. При големите кампании, които правим, този процент е още по-голям. За това и ще продължаваме да инвестираме в развитието на платформата и да се фокусираме върху потребителското преживяване по време на пазаруване, каза Юлиан Станчу, изпълнителен директор на Данте Интернешънъл.
„За годините, през които eMAG оперира в България, се наложи устойчива тенденция на миграция – от офлайн към онлайн покупки, която продължава и в момента. Причините за това са очевидни – няма значение кога и откъде пазарува потребителят. Той получава несравнимо разнообразие от оферти и пълна сигурност при пазаруване онлайн, вкл. много по-лесна възможност да върне продукта и да се възползва от гаранционното му обслужване, без да излиза от вкъщи. През 2016-та привлякохме 141 000 нови потребители (спрямо 2015-та год.) и продължаваме да работим усилено, за да можем да се похвалим с още по-добри резултати за 2017-та година.“ , сподели Стефана Здравкова, директор на eMAG в България.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *