post

Новата абонаментна услуга за новини, Apple News+, представена от компанията наскоро, вече е по-популярна от Texture – приложението, на което е базирана всъщност.

оказва се, че в рамките на първите 48 часа след пускането й, Apple News+ е натрупала над 200 000 платени абонати, което е повече, от колкото Texture има и в най-добрите си времена. Данните са на The New York Times r, въпреки че самата компания все още не е коментирала легитимността им, изданието твърди, че текущите абонати на Texture не са включени в бройката на Apple News+, въпреки че гигантът ще изключи услугата следващия месец.

Абонаментната услуга на Apple предлага достъп до над 300 списания и новинарски статии от сайтове на месец, чието съдържание също е платено и насърчава потребителите да анулират предишните си абонаменти, но ще трябва да събере доста повече от 200 000 абонати, за да се превърне в сериозен поток от приходи за издателите. В момента услугата е достъпна в САЩ и Канада, а Великобритания и Австралия ще я получат по-късно тази година. Apple планира да я предосатви в световен мащаб, като даде на издателите достъп до 1 милиард устройства, използвани в момента и разбира се читателите зад тях.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *