post

AMD отново зае печелившата позиция в ерата DirectX 12 с впечатляващо представяне на най-нови DirectX 12 игри и енджини, всички с мащабен тунинг за архитектурата Graphics Core Next (GCN) в ядрото на модерните Radeon GPU.

Тази фентъзи стратегическа игра с легендарни пропорции съчетава капманията от епично изграждане на империя с експлозивни, колосални битки в реално време, поставени в живия и невероятен свят на Warhammer Fantasy Battles.

Бойните сцени и масовките са перфектния случай на използване на мощните многонишкови способности на Radeon графиката и DirectX 12. Допълнителната поддръжка на асинхронните изчисления на DirectX 12 също ще насърчи бързото взимане на решения и разгръщането върху картата на битката.

Проектирана за следващата вълна ВР устройства, Battlezone VR ви дава несравнимо усещане за бойно поле, монументално чувство за мащаб и интензивност на битката. Вашите инстинкти и усещания реагират на всяка заплаха на бойното поле, с връхлитането на вражеските пълчища или прелитането на снарядите над ушите ви

AMD и Rebellion си сътрудничат, за да могат притежателите на Radeon GPU да получат специално предимство от рендирането с ниска латентност при DirectX 12, което е критично важно за дълбоко удовлетворителни ВР изживявания.

AMD отново си сътрудничи със Stardock и Oxide, за да даде на геймърите Ashes of the Singularity. Тази стратегическа игра в реално време, където действието се развива в далечното бъдеще, дава ново определение на възможностите на стратегиите в реално време с невероятния мащаб осигурен от новия Nitrous енджин на Oxide Games. Плодовете на това сътрудничество доведоха до това, че Ashes of the Singularity стана първата игра с DirectX 12 бенчмарк възможности.

Deus Ex: Mankind Divided, продължението на спечелилата много привърженици Deus Ex: Human Revolution, гради върху популярната екшън-RPG игра, за да създаде запомнящи се и силно поглъщащи изживявания. AMD и Eidos-Montréal са ангажирани в дългосрочно техническо сътрудничество, за да вградят и оптимизират DirectX 12 в техния енджин, включващ специална поддръжка на GPUOpen характеристики като PureHhair, базирани на TressFX Hair и изключителните характеристики на Radeon като асинхронни изчисления.

Купувачите на Radeon графични карти от цял цвят са се възползвали от несравнимата производителност и рендеринг технологии на DirectX 12 в Ashes of the Singularity чрез близкия по своето създаване на DirectX 12 Nitrous Engine. Наскоро бе пуснат Benchmark 2.0 с цялостна поддръжка на DirectX® 12 асинхронни изчисления, за да предостави доминиращо предимство на Radeon графиката.

Важните ефекти на PC игрите като сенки, осветление, изкуствен ум, физика и др. често изискват множество етапи на изчисления, преди да се определи както се рендерира на екрана от графичния хардуер на GPU.

В миналото, тези стъпки трябваше да се извършат последователно, една след друга. Стъпка по стъпка графичната карта би следвала процеса на API на рендериране на нещо от начало до край, и всяко забавяне на ранен етап би изпратило вълни от забавяния към следващите етапи. Тези забавяния в конвейера се наричат „мехурчета“, и те представляват кратък момент от време, в който някоя част на хардуера в GPU прави пауза, за да изчака своите инструкции.

Това, което отличава рязко Radeon графичните процесори  от конкурентите, е способността на архитектурата Graphics Core Next да вкара полезна изчислителна работа от игровия енджин в тези мехурчета. Например, ако съществува мехурче от рендериране докато се рендерира сложно осветление, Radeon GPU-тата могат да запълнят паузата с изчисление примерно на поведението на AI. Графичните карти Radeon не трябва да следват процеса стъпка по стъпка от миналото, и могат да върщат тази работа паралелно, за да могат нещата да продължат да се движат.

Запълването на тези мехурчета подобрява използването на GPU, както и входната латентност, ефективност и производителност за потребителя, като минимизират вълните от забавяния, които биха „задръстили“ други графични карто. В момента само Radeon графичните карти поддържат това важно свойство на DirectX 12 и VR.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *