post

 

  • Банката пуска изцяло нов дигитален продукт за физически лица

 

Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.

 

В тази връзка, банката дава възможност на всички физически лица, които са български граждани и на възраст над 18 години да станат нейни клиенти без задължителното досега посещение на филиал.

 

Единственото, което трябва да направят желаещите да станат клиенти на УниКредит Булбанк, е да свалят приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл и да следват стъпките за откриване на нова сметка. Те включват процес по дистанционна идентификация чрез селфи. Благодарение на най-модерните технологии, само в рамките на няколко минути се открива нова банкова сметка с дебитна карта към нея и мобилно банкиране.

 

Дебитната карта е без такси за теглене на всички банкомати на банката, а мобилното банкиране дава възможност за използване на широк спектър от банковите услуги изцяло през телефона си. Така всеки, който има нужда от сметка за заплата, стипендия, издръжка или друго, получава пълна банкова услуга през телефона си. Таксата е 1.60 лв. на месец.

 

„В последните месеци целият екип на банката работи активно за допълнително разширяване на продуктите и услугите, които предлагаме на нашите клиенти чрез дигиталните ни канали. Възможността за нови клиенти за откриване на сметка изцяло през мобилното приложение без посещение на филиал е истинска революция и се радваме, че сме първата банка, която ще предложи тази възможност на пазара“, коментира Джакомо Волпи, Директор Банкиране на дребно на УниКредит Булбанк.

 

В допълнение клиентите на банката могат да получават пълен набор от банкови услуги и консултации напълно дистанционно чрез Центъра за контакт с клиенти на банката (с кратък номер 18484), без да е необходимо да посещават банков филиал.

 

УниКредит Булбанк ще продължи да следи отблизо ситуацията и да прави правилните неща в интерес на всички.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *