post

Умните бутилки за вино “Кувей”, които притежават сензорен екран и wi-fi, обявиха фалит. Сензорният екран показва важна информация за виното като например от какъв сорт грозде е създаден. Освен това бутилките имат способността да пазят виното прясно за период от 30 до 60 дни.

Иновативният продукт за вино пожъна бърз успех в платформата за групово финансиране Indiegogo. Първите “Кувей” бутилки се продадоха само за три часа, но това не беше достатъчно, за да се утвърдят на пазара.

Година и половина след старта си компанията зад иновативните бутилки вече прекратява дейността си. В момента изпълнителният й директор Виджей Менуани търси съдружник, който да пусне технологията на пазара като част от своя бизнес модел.

Вижте повече в прикаченото видео:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *