post

Android има по-голяма лоялност към бранда си от страна на потребителите в САЩ спрямо iOS. Това показват резултати от проучване на Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), цитирано от TechCrunch.

Данните сочат, че от 2016 г. насам Android бавно, но стабилно увеличава лоялността на потребителите, докато при iOS има известни колебания. Така в момента лоялността на американските потребители към Android е 91%, докато към iOS е 86%.

Под лоялност проучването разглежда процента потребители, които са останали на същата платформа след като са сменили телефона си с нов. Според CISP високият процент лоялност към платформите не е изненада.

На практика има само две мобилни операционни системи и потребителите инвестират време в това да я научат и свикват с нея. След това им е трудно да я сменят и не са склонни да го правят.

Интересното в данните е, че Android има по-голяма лоялност спрямо iOS от 2014 г. насам. iOS от своя страна е имала известно повишение до юни 2017 г., когато е достигнала 88% лоялност. След това започва да намалява, а новите модели на iPhone я увеличават до 86% към декември 2017 г.

Според CIRP и двете компании залагат все повече на разработката на услуги, от които да могат да печелят. По този начин не само ще задържат още повече потребителите на своите платформи, но и ще могат да имат по-директни ползи от тях.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *